11 Nisan 2009 Cumartesi

İşlerde kaytarmağı azaltmak

İnternet geciktirme bir sorun, bana ve diğer insanlara bir bilgisayar önünde uzun zaman harcama muhtemelen oldu. Online haber sitesi, sosyal ağlar düzinelerce ve sosyal haber sitelerini (e-posta ile ilgili) çok popüler ve aynı zamanda çok bağımlılık olabilir olduğunu unutmayın. Kim komik resim veya garip haber sahip olmayan bir kişi - Tam aksine hayır! Ancak, bu benim çevrimiçi alışkanlıkları iş etkiler başladı ve ben bir şey değiştirmek zorunda anladılar. Bu postayı ne yazdım ben öğrendim ve ben de oyalanma azaltmak ve verimliliği artırmak kullanılan teknikler dersler vardır.

NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması
1. Gerçekleştirmek için yapılacak ilk şey, Internet (ve aynı şekilde TV) yeni giriş (veya dağıtmak size sunarak durdurmak için) asla değildir. Onun 'a kara delik - Orada daima yeni komik resimler en beğendiğiniz haber sitesi mevcut olacak, iş her zaman yeni bir garip YouTube video hazır olacak her zaman yeni bir NSFW bağlantı doğanın güzelliğini gösteren olacaktır. Kadar bir bağımlılığı oluyor Bu kuşkusuz eğlenceli. (Sen de İnsanlar), burada yeni şeyler kısa vadeli heyecan dediğimiz bağımlısı almak, daha fazla resim ve daha fazla ihlal haberler.
Size bağımlı olan bu değil artık içeriği hakkında ancak söyleyebilirim bu dürtü hemen yeni şeyler görmek için tatmin edici hakkında. Size sosyal haber sitesinde baktım son dört link hatırlıyor musun? Kesinlikle yok.

2. Sen, bütün bu kısa vadeli haz hiçbir değeri size sağlamayı değil gerçekleştirmek için gereken ikinci şey. İşinizi, you edici zaman yemek falan yapmak için odaklama ve motivasyon uzaklıktadır alarak dışında komik gelecek için gerçek bir değeri vardır Bir sonraki bağlantısını sonraki video,. Günün sonunda, sizin güven ağırlıklı kişisel ne elde tarafından (olsa bile sadece ufak)'s etkilenmiştir. Şeyler yapılması çok daha tatmin edici ve zaman çevrimiçi harcıyorsun daha ödüllendirici Başlarken.

3. Üçüncü gerçekleşmesi, bunun hala yarın için ve yarın gün sonra gitmiş olduğunu. Bunu şimdi aramıyorum tarafından bir şey kaçırmayın. Başlıkları ile Kediler hala komik yarın .. vardır Gerçekten artık buna ihtiyacı yoktur. Bu büyük bir. Bütün kendinden haberdar düşünüyoruz ama bağımlısı insanlar "eksik bir şey" bu çağrısı kesinlikle bir neden (veya belirti?) Ve procrastinating alışkanlık olduğunu söyleyebilir. İnan bana, hala var, yarın olacak. Ve CNN, BBC, veya haber kağıdı ile duyar eğer gerçek büyük haber.
Üç Tedaviler

Ne ilk ne zaman "bağımlılığı" gerçekleştirilmesine fark benim düşünce olmadan odaklı olma acele idi. Çünkü beni arıyordum hızlı girdi vermek değildi Artık yazılı bir paragraf okuyamadık. Bunlar için dikkatinizi aralığı artırmak için algılama hızını denemek gerekir.

1. Ipucu gibi ilk tedavi, oldukça garip bir ipucu Yani verimlilik hakkında ise: yavaşlatabilir düşünüyorum. Sadece düşünce yavaşla. Ne zaman Digg veya reddit gibi bir haber sayfası vardır başlığını okuyun ve beyinde anlamı kaydı. Tıklama için bu bağlantıyı istiyor musunuz? Gerçekten içeriği nedeniyle bu haber okumak ister misiniz? Çoğu zaman, cevap hayır. Ön sayfa beş öyküler, Seçim ayrı sekmelerde ve sonra onları yük haber sayfası kapatın. Şimdi hikayeleri, resim bakmak, onları kayıt okuyun. Ne zaman ki, onlara yakın oldu. Geri haber sayfasına gitmek etmeyin.

2. Eğer ilk tedavisi yeterli değildir, bu kadar zaman ayarı biraz daha sert önlemler: bunları engelleme. Firefox için bir eklenti olan blok veya zaman kısıt bazı sayfaları / etki alanlarına izin unsurlar birkaçıdır. Bunu bana yardımcı olmuş değil ama bir sürü yaptım. Haber sayfaları engelleme muhtemelen sigara paketleri çöpe atıyorum gibi bir parçasıdır.

Sayfaları iki engelleme faydaları kat: Öncelikle, gerçekten (gibi bir tarayıcı kadar yükleme) haber sayfasını görmek için büyük bir gayret etmek gerekir. İkinci olarak, bu dürtü bir site ancak yüklenmiyorsa engellenmiş kökünden sökmek ekranınızda açılan fark.

3. Üçüncü tedavi eden sorun bu çalışmaları, örneğin başlayan kişiler için Sabah. Başlangıç her zaman en büyük engel olduğunu, proje, rapor ve benzer konuyla ilgili.
Fikri nasıl başlangıç oyalanma mücadele oldukça basit: hemen ilk görev ile başlayın zaman iş at / bilgisayarınızı at yere. Kimler çevrimiçi, ne var postaları kontrol etme haber sitelerinin FrontPage üzerinde Whats. Doğru hemen görev için çalışmaya başlayın 10 dakika söylüyorlar. Sonra kendinize biraz geciktirmek için, ne sizin, sonra iş odaklı bir oturum gitmek ne istiyoruz sağlar.