9 Nisan 2009 Perşembe

Hayat Zor arkdaşlar

Hayat Zor arkdaşlar diğer makalelerimde de bahsettiğim gibi herşey istediğimiz gibi gitmiyor,bazılarımız mutlu , bazılarımız mutsuz umutsuz'lar bu hayatta. Şans çarkının raslamadığı insanlarda var ve çaresiz kıvranıyorlar.

Hiç aklınızdan geçtimi ben nelere sahibim parayla ölçülmeyen ? Şükrettim mi Ben Yaradan'a her gün için,ağlamadığım her gece için,umutsuz tek başına dolaştığım boş sokaklar için ? he şükrettiniz mi ?

Birşeyi kaybettiğinizde değerini daha çok anlıyorsunuz.Her zaman diyorum yine dile getireyim Allah'ın gücüne gitmesin ama " Hayat beni neden bu kadar Yoruyosun " demek geliyor içimden her an. Ama yinede Şükür etmesini biliyorum.Sizlerde ne kadar dara düşerseniz düşün ne kadar zorda kalırsanız kalın açın ellerinizi göklere " Hamdolsun Allah'ım Sana diyin" " O ki kulunun yanında olan o ki dertten anlayan bizleri burada imtihan ediyor " " boynumuz kıldan incedir" " her gece ağlamaklıda olsa,gözlerim kan çanağı şeklinde işimize gücümüze gidiyor da olsak " " Şükretmesini bilelim.

Şükürler olsun sana Allah'ım.