11 Nisan 2009 Cumartesi

Başarısız Web Projeleri

NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması

Bunu kabul eden ilk bir duyuyorum. Biz, APMID insanlar, açgözlü ve tembel. Yani gerçekten tembel ve gerçekten çok hırslı ve vanglorious de. Biz lüks limos ve rüyalar hakkında, bir gün 12 milyon dolar yat plastik memeli Singapur askılar ve playmates kimden snorting kokain sipping üzerinde rahatlatıcı olarak planı asılı.

Elbette, gerçek yapmak istemiyorum yaşam tarzı bu tür başarmak için, APMID we denedi varlığı, test ve Zengin Hızlı alın ve tüm-düzenleri deneyimli sırasında, kimden ÇALIŞMA A to Z (belkide A?). İşte size birkaç online moneymaking bizim gerçek örneklerin-saçma bir işe yaramadı listelenen var. Bazılarını ben bu aşık inanamıyorum saçma vardır.

Online astroloji ve gay çıkıyor

Fikir: 2006 Bazen de, biri, tıklama başına 5 kuruş söylüyorlar sağlar görünüşte parlak fikir: Ya da, tıklama başına ödeme yapar bize bağlı bir programı bulmak vardı ve biz o zaman için Google AdWords tıklama satın az ve kar yapmak daha! Eğer, ve elbette AdWords'den diğer bağlı programlar için de, onları bağlantı olabilir ucuz anahtar kelimeleri bulmak ediyorum eğer bağlı ödeme büyük bir adword maliyetleri telafi edeceğini yeterli.

Reality: Biz pratikte çok önce Google AdWords deneyimi sıfır az, bu nedenle anahtar kelime ve fiyatları hakkında bir şey bilmiyordum nasıl aslında, vb çalışacak ama kesinlikle denemek istedim. Bazı yakında bu Google Nakit yöntemi, bu iddia büyük bir $ $ $ makine Google AdWords en erken saat önce denir öğrendim Googling sonra. Çok sadece 5 veya 6 yıl çok geç olduğunu kötü.

Online psychics ve astroloji ile şansını denemek için, karar ve online uzanan niş. Küçük bir açılış sayfası ve satış konuşmak kurmak da astroloji için ve doğrudan AdWords reklamları bağlantı ediyorum gaydating. Yani, süre bizim çocuklar yaptığı akşam kıllı itfaiyeci ve gay ben ilk etki alanı düzenlemek oldu: blindating gibi anahtar kelimeler ile geliyor harcama olduğunu üst astrology.com. Aslında oldukça iyi bir alan adı! Bu, tek downside bir çizgi iki anlamlı kelimeler, kısa. Affiliate bazı canlı çevrimiçi astroloji / Komisyonu Kavşağı kimden POLİTİKAMIZ aff oldu. Ödeme çok, 100 $ olan astroloji hizmetleri satın ediyorum her müşteri için güzeldi.