4 Nisan 2009 Cumartesi

Bakış Açısı

Hayatta pek çok sorunlar ile karşı karşıya kalacağız arkadaşlar.Bu kaçınılmazlardandır , "Benim hiç ama hiç sorunum,problemim olmadı" diyen polyana tipten arkadaşlarımız olduğunu sanmıyorum.

Bugün başıma bir olay geldi,müşterilerimden biri sitesinde sorun olduğunu avatar ve resim yükleyemediğini belirtti.Tamam dedim bir inceleyelim,Gerekli yerlerin chmod değerleri verilmiş sorun yok, scriptte herhangi bir sorun yok acaba dedim sunucuda /tmp klasorunun chmod değeri mi değiştirildi yada herhangi bir güvenlik paketimi aktifleştirildi.Bunlarıda kontrol ettim fakat hiçbirşey yok en sonunda ulan dedim bu adamlara açtığımız alan dolmasın bir baktım :D evet verdiğim alan dolmuş,Upload yapılamıyor fakat hata olarak chmod 777 hatası veriyor :) neyse sonunda hallettik işi.Bu arada "NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması" nda ilk sayfadayız.