12 Nisan 2009 Pazar

intihar etmek istiyorum

Bu bedenin bizlere dar geldiği anlar artık çok sıkmı olmaya başladı ? artık çok sıkıldım , daraldım bıktım ulan bu hayattan ölmek istiyorum mu diyorsunuz artık ? İntihar kelimesi kafanızdan çıkmıyormu tüm problemlerin sadece sizlerde olduğunumu varsayıyorsunuz ? ya da daha fazlasını . . .

Beden bize emanet kurallar ile çerçevelenmiş bir hayatta.Hepimiz fani canlılarız ve vaktimiz geldiğinde göçüp gideceğiz.Allah bazılarımızı Dünya da bazılarımızı da Ahirette imtihan edecektir.İmtihanın kolayı fani dünyadadır. Gazabın çekilmesi ahiret te ateşler içinde kıvrılmaya benzeyecektir.Ödenmesi zor ve çok uzun olacaktır.Bizki O'na ibadetten sorumlu fani canlılarız bizim neyimize bize emanet olan bedene işkence etmek ? bizim neyimize intiharı düşünmek ? bizim neyimize ?

Herkesin belli başlı problemleri var.Dayanılmayacak acılara karşı durmaya çalışan 10 yaşında zayıf bedenler gördüm ben televizyonda filistinde aç ve bitap şekilde boş sokaklarda ağlayan.Borcumu ödeyemedim diye kendini boğaz köprüsünden atmaya çalışan insanlar sizlere sesleniyorum ananız babanız gözlerinizin önünde öldürülsün, can verdiklerine an ve an şahit olun bu durumda bile intihar Dinimizde günahtır.Siz ne kurala hükmediyorsunuz ki kendinizi intihar etmeye teşvik ediyorsunuz ? Allah Herşeyi Görendir.Ondan hiçbirşeyi ama hiçbirşeyi gizleyemezsiniz Aklınızdan geçenler dahilinde hesabı sorulacaktır zamanı geldiğinde.

Din kardeşlerim sakın ama sakın en zor anınızda bile intiharı düşünmeyin Şüphesizki Allah derdin dermanınıda düşünmüştür ve zamanı geldiğine hak ediyorsak bizlere sunacaktır.Sizlere bu hususta yazılmış "TEKVÎR suresi, 29. ayeti" tefsiri

"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
RAHMAN ve RAHİM OLAN ALLAHIN ADIYLA
güneş dürüldüğü zaman
yılldızlar kararıp döküldüğü zaman
dağlar yürütüldüğü zaman
gebe develer başı boş bırakıldığı zaman
vahşi hayvanlar bir araya toplandığı zaman
denizler kaynatıldığı zaman
nefisler çiftleştiği zaman
ve diri diri toprağa gömülen kız çocuğuna
"hangi günah yüzünden öldürüldün"diye sorulduğu zaman
defterler açılıp yayıldığı zaman
gökkubbe yarılıp açıldığı zaman
cehennem alevlendirildiği,cennet yaklaştırıldığı zaman
her nefis keffaretini öder.
sadakALLAHulazim
"
NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması