18 Aralık 2008 Perşembe

Mutlu Olmak Ne kadar Zor ?

Belkide hayatımda en çok işe başlamak istediğim bir şirkete burs başvurusu yapmıştım.
Bugün telefonuma gelen mesajda burs başvurum kabul edilmişti.Bizim iş alanınında gerçekten çok önemli bir firma.Fakat sevinemiyordum.

Öyle oturdum bir başıma bir köşede düşündüm,arkadaşlarımdan negatif elektrik almaya başlamıştım.Onlarında hedeflerinde olan bir yer burası fakat bu tip davranışlar yapmaları gerçekten beni çok üzüyor.

Harici etkenlerin insan hayatında ki etkisi böyle birşey işte.Şükür nedir biliyoruz,muhtaca yardım ediyoruz,haksızlığın her zaman karşısındayız fakat bu tür davranışlara maruz kalınca çok üzülüyorum.Siz siz olun dost dediğiniz adamın her anında yanında olmaya çalışın iyi zamanında da kötü zamanında da gerçek dost bulmak gerçekten çok zor olmuş.