4 Aralık 2008 Perşembe

Ashley Tisdale Seni Seviyorummm !

Arkadaşlar Gençlik ateşi diye bir flim satın aldım.Oradan Markete girdim kolamı yemişimi vs yani tüm nevaleyi topladım gittim eve kimse de yok :) hazırladım ortamı taktım cd mi başladım izlemeye flim vallahi 10 Numara cıbıl cıbıl kızlar ortada vallahi bunlar insan sa biz hayvanız diyesi geliyor insanın anlayın o cinsten kızlar var.Flim de kısaca özetleyecek olursak 2 düşman dansçı ekibi bir olup yarışmayı kazanıyorlar Dünya Şampiyonasında Usa'yı temsil edecekler.Flim bitti sonra bir baktım bir şarkı ile birlikte cast sıralanıyor.Ya Şarkı çok hoşuma gitti sonra kim söylüyor bunu vs Derken Ashley Tisdale'yi buldum.Mükemmel biri.Çook Güzel arkadaşlar :( vallahi aşık oldum :) + Şarkılarıda bir o kadar güzel merak eden arkadaşlar He Said She Said şarkısını dinleyebilirler.

Kaynak:http://zrmbilisimseoyarismasi.blogspot.com
zrmbilisim katkıları ile 2009 seo yarışması