6 Aralık 2008 Cumartesi

Dost Dost Diye . . .

Dost Dost Diye Nicesine Sarıldım
Benim Sadık Yarim Kara Topraktır
Beyhude Dolandım Boşa Yoruldum
Benim Sadık Yarim Kara Topraktır

Aşık Veysel ne kadar güzel söylemiş arkadaşlar benim sadık yarim kara topraktır diye.Gerçekten de öyle sadık olmak bir olmak gerçek dost olmak o kadar zorki artık insanlar birbirlerinin karşısında farklı arkalarından farklı konuşmakta artık.Kimse kimsenin gözlerinin içine bakamamakta artık o kadar çok yalan dolan girmiş ki hayatımıza utanmaktan ne yapacaklarını şaşırır olmuş artık millet.Bu dost bildiğim birkaç kişi de benim arkadaşım idi :) artık değiller orası baki.Ben sizin düşüncenizi desteklemiyorum diye siz bana trip karşı triplere girermisiniz ? Böyle saçma bir düşünce olabilirmi.İnsanların yaşları ile birlikte düşünce yapıları da gelişse keşke yoksa çok kişinin canı yanacak çok kişi dost bellediği adamları kaybedecek.Artık daha iyi anlıyorum hayat denen illeti bize erken yaşattı biraz tecrübeyi fakat olsun bu şekilde kim ne ne değil daha iyi anlıyoruz ;)
Kaynak:http://zrmbilisimseoyarismasi.blogspot.com
zrmbilisim katkıları ile 2009 seo yarışması