4 Aralık 2008 Perşembe

Adam Sandıklarım Madam Çıkıyor Ne İştir ?

Arkadaşlar;Dün Galatasaray-Hertaberlin maçı için arkadaşlar ile anlaşmıştık kahvede beraber izleyecektik.Neyse maç saati geldi çattı çıktım evden bankadan para çekicektim ilk denizbanka gittim paramı cektim sonrada meydana çıktım 5 dk sonrada kahvedeydim.Arkadaşları aradım dedim nerdesiniz maç başlıyacak işte biz seni ariyacaz dediler,vs dedim tamam.Kontrüm de bitmişti birdaha arayamadım.Maç başlamıştı ne gelen vardı ne de giden sonunda da gelmediler tek başıma izledim maçı.Bügün gelmişler msn de hacı işin varmı bilardoya gidelim ayakları yapıyorlar.Ne diyeyim şimdi bunlara ben dün neden aramadınız diyorum yok böyleydi şöyleydi boşver bilmemne.Oyuncakmıyız kardeşim biz ? Neyse biraz sinirlendim kusura bakmayın ama bazen öyle davranıyorlar ki gerçekten arkadaşlarım mı bunlar yoksa ne anlayamıyorum size tavsiyem dost dediklerinizi iyi belleyin sonra tek kalabilirsiniz : )

Kaynak:http://zrmbilisimseoyarismasi.blogspot.com
zrmbilisim katkıları ile 2009 seo yarışması