15 Mayıs 2009 Cuma

Gülşah Kaderime Yazılansın

hasretin yaktı bağrımı ,
kırdı kolumu kanadımı ,
sensizlik aldı canımı ,
sev artık alın yazım..

kaderime yazılansın ,
beni böyle bırakansın ,
canımsın sen ,
cananımsın..
gönlümün sultanısın.

Gülşah Kaderime Yazılansın


adını kalbime çizdim ,
sözünü tek yolun bildim ,
affet beni sen sevgilim ,
haydi dön gel sevileyim..

ellerin tutsun elimi ,
sevdan sarsın yüreğimi..
yenelim küçük kaderi ,
seninle alın yazım..

kaderime yazılansın ,
beni böyle bırakansın ,
canımsın sen ,
cananımsın..
gönlümün sultanısın


İnsanlar hayatta istedikleri yerde istedikleri zamanda istedikleri kişiler ile birlikte olamayabilor.Hayatın katı kuralları çerçevesinde işleyen bir bütün ile yol almaktayız.Etki süremiz sadece çevremizin kapsama alanı kadar.Gülşah kardeşim

Kaderime Yazılansın

şarkısı ile yüreğinizin gerisinde bıraktığınız sevdiğinize can yoldaşınız olabileceğiniz kimseye ifade etmek istediğiniz ne varsa betimlemiş.Hadi dön gel sevineyim :(

NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması

gururla sundu.