29 Mart 2009 Pazar

Pişmişliğin bu kadarı !

Merhaba "zrmbilisim katkıları ile 2009 seo yarışması" blogu takip edenleri şu yarışma boyutunca en saçma konuyu yeni farkettim ve sizler ile paylaşmak istedim.

Yarışmaya katılanlardan birinin host ile baya bir problemi oluyor ve sonrasında sitesini free hosta çekip sıralamada 2.olan bir sitenin direk sourcesini alıp birkaç değişiklik yapıp kullanıyor.Ayıptır hemde çok emeğe saygısızlıktır bu ben bu yarışmayı düzenleyen biri olsam diskalifiye ederim bu arkadaşı.

Ortaya çıkıp birde temanın telif hakları sizde değil bilmemne tarzında geveliyor birde " kardeşim telif hakkı bizde diyen olmadı zaten senin yaptığın etik değil hemde hiç adamın etiketlerine kadar kopyala koy sonra da seo dalı altında ödül al.Utanmada yok sende. Yakıştırıyorsan kendine bunları başka da birşey demiyorum ben.Seo yarışmalarınında içine ediyor sizin gibiler.