13 Mart 2009 Cuma

96 Saat

96 Saat

Gerçekten mükemmel bir film.Dün akşamdan pc'yi açık bırakmıştım insin diye partlar halinde sabah inmişti.İşten geldikten sonra rarlardan çıkardım bir izleyeyim dedim filmi.Ne zamandır film izlememiştim.

Bir anne baba ve çocukları,baba devlet görevleri yüzünden aileden uzak kalır sonrasında anne ayrılır başkası ile evlenir ve en sonunda gerçek babası emekli olur ve kızının yakınlarına taşınır.Tek amacı ona kendini biraz daha sevdirebilmektir.

Fakat sözde Bir Fransa gezisi sonucunda ortaya çıkan kaçılırma vakası ile kız ve arkadaşı kadın tacirlerinin eline düşer.ve Babası çok zor şarlarda kızını kurtarmaya çalışır ve en sonunda başarır.Gerçek bir babanın mükemmel öyküsü işlenmiş filmde.İzlenemenizi tavsiye ediyorum gerçekten mükemmel bir film. Kullanacağınız yerde kaynak gösterin.

"