1 Mart 2009 Pazar

Canım Sıkkın Biraz

Merhaba arkadaşlar bu makalemde sizlere diğerlerine oranla biraz farklı bir konudan bahsedicem.Başlıkta olduğu gibi canım biraz sıkkın.Bilmiyorum ama haksız yere r10'dan 15 gün banlandığımı düşünüyorum.

Link değişimi yapmıştım ve sonrasında(yaklasık olarak 15 gün sonra) pagerank güncellemesi oldu ve sitelerin pagerank değerleri düştü.Bende bu olay sonrasında linkleri sitelerden kaldırdım.Olması gereken de buydu zaten Filtreye girmiş,pr değeri 0 olmuş bir sitede linkinin durmasını kim ister ki ? Onuda geçtim zaten güncelleme sonrası linkleri kaldırmak normal bir durum olması gerekir ki zaten herkes böyle yapıyor.

Gelelim sonuca suan birkaç mod arkadaşımız ile görüştüm.Kendileri Link değişim modları ile görüşeceklerini durumu bana ileteceklerini söylediler.Bakalım şimdilik beklemedeyiz.