1 Temmuz 2009 Çarşamba

Deniz Seki & Hüsnü Şenlendirici - Adaletsiz Seçim Video



Dünyada inanmazdım biteceğine,
beni bölyle bırakıp gideceğine,
Şarkıların günahı yok acıtan sensin içimi
Hangimiz istedi söyle bu Adaletsiz Seçimi…
hayalin kırılınca imkansızı umunca
korkular gerçek olunca gözyaşı kurumuyor,
bu yürek ilk defa bugün kırılmıyor
ben unuttum desemde yerin hala dolmuyor…

Bazen el alır gider,bazen rüzgar alır gider , bazen Kader alır gider.İnanmak güçtür gitmelere,inanmak güçtür birda üstüne sevmelere . . . Gözlerinden 2 damla yaş düşer soğuk kış geceleri hoşgelir yanına gitmemek üzere . . . Bu dizeleri söylemem sebep olan Deniz Seki & Hüsnü Şenlendirici - Adaletsiz Seçim şarkısına teşekkür ediyorum.Bu videoyu izlerken duygulanmamak elde değil NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması sevenleri.