23 Haziran 2009 Salı

Bana Sevgiyi Tanımlayabilirmisiniz ?



Bana Sevgiyi Tanımlayabilirmisiniz ?
Neyden oluştuğunu,neden varolduğunu,yan etkilerini,pozitif yanlarını . . . Hepsini ama hepsini öğrenmek istiyorum.Sebep mi ? Bilmiyorum galiba bende seviyorum ondan olabilir mi ?

İçim bir tuhaf,hafiften midem bulanır gibi oluyor,ateşimde var sanki arkadaşım sıcaktandır diyor.İlginçtir,her gece yastığa kafasını koyunca uyuyan ben şimdi yatamıyorum . . .

Uzun geceler geçmek bilmiyor,duvarlar dert ortağı olmuş,uyumak istiyor benden fakat uyuyamıyor . . .

Ne tuhaf bir durumdur bu ? Sözler düğümleniyor konuşurken,kendini anlatamıyorsun istediğin kişiye. . .

Acı Veriyor en kötüsü de bu . Hiçbir sorunun olmadığı halde o piskolojiye giriyorsun.Nedendir bilinmez Tıpta da bir çaresi yok ? Kafanı koyacak bir kucak arayıp saçlarının okşanmasını bekliyorsun . . .

Boşuna konuşuyorum galiba sizlerden bir tanım beklerken ben birşeyler anlatmaya kalkıyorum,barizdir başaramıyorum son sözüm ile bitireyim bana göre sevgi " Onu Sevdiğini Suyun Gerekliliği Kadar Hissetmektir." Yokluğu ölüm . . .NesMedya Haber Video Oyun Seo Yarışması